Centro de Arteixo (Coruña)

Descrición

Horario de Atención ao Público:
Luns a Venres: 09:00 - 15:00  /   Verán (xullo e agosto): 08:00 - 15:00

No ano 1994 comeza a andadura da delegación de Arteixo, que trasladarase á súa ubicación actual no ano 1996. Trátase dunha nave sita no Polígono Empresarial de Sabón, enclave de fácil acceso e con boas comunicacións por estrada. O centro está situado nunha nave con terreo anexo, permitindo o desenvolvemento de accións formativas que necesiten instalacións máis complexas e inclúe un centro de Prácticas preventivas.

As instalacións de Arteixo contan con 8 aulas coa distribución e instalacións para ser empregadas como aulas teóricas ou informáticas, Oficinas para Administración e os servizos de orientación e axencia de colocación, Vestiarios, 5 Talleres de Formación Práctica adicados cada un a distintos oficios (electricidade, encofrado, fontaneiría,.. 2 Superficies exteriores de Prácticas (2.240 m2 e 4.500 m2), destinadas á formación de maquinaria, un Campo de Guindastre Torre e Guindastre Automontante e o Centro de Prácticas Preventivas.

Dende Arteixo coordínase a actividade formativa da provincia da Coruña, sendo o centro con maior número de alumnos formados nesta provincia cada ano. Do mesmo xeito que Teo, conta con distintas certificacións e acreditacións dependentes da Xunta de Galicia, como a de Coordinador de Seguridade e Saúde ou a de Operador de Guindastre Torre. É Centro de Formación de Condutores en Cualificación Inicial de Mercancías e Viaxeiros e en Formación Continua.

Neste centro lévase a cabo a convocatoria anual do curso Técnicas Suizas da Construción, convocado pola Sociedade Suiza de Empresarios da Construción e a Fundación Laboral da Construción, en colaboración coa Consellería de Traballo e Asuntos Sociais da Embaixada de España en Suiza. Trátase dun proxecto que permite aos traballadores españois residentes en Suiza, formarse en novas técnicas que lles permiten mellorar a súa cualificación profesional durante as súas vacacións. Os docentes da Fundación Laboral que os forman, realizan anualmente un curso de perfeccionamiento para monitores no Centro de Formación da Sociedade Suiza de Empresarios da Construción en Sursee. Trátase dun curso de perfeccionamiento de 320 horas, distribuídas en varios módulos: encofrado, ladrillería, canalizacións e entibados. Centrándose as dúas últimas partes do curso na Seguridade e Hixiene no Traballo, e na interpretación de planos.