Centro de Lugo (Lugo)

Descrición

Horario de Atención ao Público:

Mañás: 08:00 - 15:00 Tardes:16:30 - 19:00 / Verán (xullo e agosto): 08:00 - 15:00

A Fundación Laboral da Construción instalouse en Lugo no ano 2006, a raíz do convenio celebrado coa Fundación San Calixto, unha entidade da que forma parte o concello de Lugo e constituída a principios da década dos 90 para formar a traballadores do sector. A orixe deste convenio xorde da necesidade de optimizar estas instalacións, contando coa experiencia e recursos da Fundación Laboral.

Desde este centro distribúense os recursos para dar soporte á provincia, sendo un dos centros cun maior número de convocatorias de formación subvencionada para traballadores en activo ou en situación de desemprego.

O centro de Lugo conta con distintas certificacións e acreditacións dependentes da Xunta de Galicia, como a de Coordinador de Seguridade e Saúde ou a de Operador de Guindastre Torre. Dende o ano 2012 conta coa autorización como Centro de Formación de Condutores en Cualificación Inicial de Mercancías e Viaxeiros en Formación Continua..

As instalacións de Lugo ocupan unhas instalacións duns 4.200 m2 e un terreo anexo que alberga o centro de prácticas preventivas de 5.397 m2. En total conta con 7 talleres de prácticas, 7 aulas teóricas e 2 aulas informáticas, ademais dos servizos do centro: almacéns, vestiarios, oficinas, sala de xuntas e despachos. No terreo anexo atópanse os dous guindastres torres e un amplo espazo para formación práctica de distintas especialidades.