Nova Oferta de Emprego na Fundación Laboral de la Construcción de Vigo

Oferta de emprego incluída na Convocatoria de Subvencións para o fomento do Emprego de entidades sen ánimo de lucro do Concello de Vigo 2020.

A Fundación Laboral de la Construcción de Vigo inicia o procedemento para a selección e contratación dun Técnico de Formación/Orientación Laboral.

A Concellería de Emprego, Economía, Industria, Voluntariado e Relación con Sindicatos do Concello de Vigo, realiza esta convocatoria de fomento do emprego.

Información da Oferta:

Funcións e Perfil:

Posto de Traballo: 1 Técnico de Formación
Nivel Mínimo de Estudios: Diplomado/a, Licenciado/a ou Grao. Preferentemente: Relacións Laborais e RR.HH., Socioloxía e/ou outras titulacións de ámbito social.
Convenio Colectivo Aplicable: Convenio Provincial da Construcción da provincia de Pontevedra.
Xornada Laboral: Tempo Completo
Centro de Traballo: Fundación Laboral de la Construcción, Vigo
Tempo de contratación: 2,8 meses.

Requisitos xerais:

• Estar empadroado no Concello de Vigo con data anterior a 01/01/2020.
  • Constar como demandante de emprego no Servizo Público de Emprego de Galicia.
  • Posuir o perfil para o posto solicitado.

Outros requisitos:

• Imprescindíbel Experiencia en formación para o emprego.

• Valorarase experiencia en Prevención de Riscos Laborais, experiencia en xestión de Tarxeta Profesional da Construción.

Presentación de candidaturas:

Procedemento: Remitir a candidatura (coa documentación referida) por correo electrónico ao enderezo agdieguez@fundacionlaboral.org
Documentación precisa para participar no proceso:
DNI, Currículum Vítae actualizado, Tarxeta de demanda de emprego actualizada, Certificado de Empadroamento.
Prazo de Presentación de Candidaturas: Entre o 29 de xuño e o 03 de xullo de 2020
Data de Selección de Candidatos: 04 de xullo de 2020
Data de Incorporación: 07 de xullo de 2020.

Máis Información:
Fundación Laboral de la Construcción de Vigo
Camiño da Raposeira, 24. 36214 Vigo (Pontevedra)
Tel.: 986 980 425 / 986 980 417

* INFORMACIÓN AOS CANDIDATOS/AS: O proceso selectivo, o periodo de contratación e a xornada laboral están sometidas ao ditame de Resolución da concesión de axudas convocadas a través da Orde de Convocatoria de Subvencións para o fomento do emprego, en entidades sen ánimo de lucro para o ano 2020. Polo que o inicio da prestación de servizos a cargo do contrato de traballo estará exposto ós cambios que a vista da Resolución puideran xurdir.