900 11 21 21

L-J 9:00 - 19:00
V 9:00 - 15:00

Oferta de Emprego na Fundación Laboral de la Construcción de Vigo

Oferta de emprego incluída na Convocatoria de Subvencións para o fomento do Emprego de entidades sen ánimo de lucro do Concello de Vigo 2021.

Nova Galicia
Fuente - Fundación Laboral de la Construcción

Rematado o prazo de presentación e de selección de candidaturas, Fundación Laboral de la Construcción de Vigo inicia o procedemento para a selección e contratación dun Técnico de Formación/Orientación Laboral.

A Concellería de Emprego, Economía, Industria, Voluntariado e Relación con Sindicatos do Concello de Vigo, realiza esta convocatoria de fomento do emprego. O Concello de Vigo colabora no financiamento dos gastos de contratación e fomento do emprego e, en xeral, da inserción laboral, o fomento do emprego, do asociacionismo e da participación cidadá. 

Información da Oferta:

Funcións e Perfil:

Posto de Traballo: 1 Técnico de Formación/Orientación Laboral.
Convenio Colectivo Aplicable: Convenio Provincial da Construción da provincia de Pontevedra.
Xornada Laboral: Tempo Completo
Centro de Traballo: Fundación Laboral de la Construcción, Vigo
Tempo de contratación: 3 meses e 11 días (dende o 19/04/2021 ao 31/07/2021).

 

* INFORMACIÓN AOS CANDIDATOS/AS: O proceso selectivo, o periodo de contratación e a xornada laboral están sometidas ao ditame de Resolución da concesión de axudas convocadas a través da Orde de Convocatoria de Subvencións para o fomento do emprego, en entidades sen ánimo de lucro para o ano 2021. Polo que o inicio da prestación de servizos a cargo do contrato de traballo estará exposto ós cambios que a vista da Resolución puideran xurdir.

Subscríbete de balde ao noso boletín semanal de novas.

=

CLÁUSULA DE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable del tratamiento: FUNDACIÓN LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓN.
  • Finalidad del tratamiento: mantener al usuario informado sobre la actualidad de la FUNDACIÓN LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓN y del sector de la construcción.
  • Legitimación: consentimiento del interesado.
  • Destinatarios: Sus datos no van a ser cedidos a terceros, salvo que exista una obligación legal. Sólo podrán ser tratados por colaboradores de la FUNDACIÓN LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓN para la gestión de sus sitios web.
  • Derechos de los usuarios: ejercicio gratuito de derechos de acceso, rectificación, supresión, oposición, limitación del tratamiento y portabilidad de los datos tal y como se describe en la información adicional. Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en el siguiente enlace.

Lin e acepto a cláusula de protección de datos do Boletín

Para non volver a recibir o boletín, podes darte de baixa aquí