CURSOS SUBVENCIONADOS

FUNDACIÓN LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓN GALICIA 2024

Apúntate xa nos nosos cursos 100% subvencionados pola Xunta de Galicia, que se impartirán nos 6 Centros da Fundación Laboral de la Construcción de Galicia situados en Arteixo, Lugo, Narón, Ourense, Vigo e Santiago de Compostela!

• Carretillas elevadoras de mástil con carga en voladizo (Tipo 4) e de alcance variable ou brazo telescópico (Tipo 5) ata 10.000 Kg. Iniciación.
  • Cerramentos ecoeficientes de termoarcilla.
  • Instalador de estruturas de madeira contralaminada.
  • Montador de prefabricados de formigón.
  • Montaxe de estadas apoiadas.
  • Nivel básico de prevención de riscos laborais en construción.
  • Operacións de minicargadora-miniescavadora.
  • Operador de PEMP. Tipos 1A-1B-3A e 3B.
  • Prevención de riscos derivados das condicións de seguridade.
  • PRL para traballos de albanelería, encofrado e operadores de vehículos e maquinaria de movemento de terras.
  • Procedementos e técnicas de acceso e posicionamento mediante cordas (traballos verticais). Nivel I.
  • Procedementos e técnicas de acceso e posicionamento mediante cordas (traballos verticais). Nivel II.
  • Tabiquería de alto rendemento con ladrillo gran formato.
  • Teoría de albanelería de fábricas e cubertas.
  • Traballos con exposición a amianto.

Accións formativas, de carácter non formal, financiadas pola Unión Europea-Next GenerationEU, e promovidas pola Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade da Xunta de Galicia e polo Ministerio de Educación e Formación Profesional, no marco do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia do Goberno de España.

Déixanos os teus datos e informarémoste da formación que máis se adapta ás túas necesidades!

Consulta a oferta de cursos, horarios e centros de impartición no seguinte link: https://www.cursosenconstruccion.com/cursos-subvencionados/galicia

* Campos obligatorios: datos de obligatorio cumplimiento a fin de prestar el servicio.