Máis de 730 estudantes de 13 centros educativos de toda Galicia participan na edición 2022 da Campaña 'Seguridade e Saúde + Cerca da Escola'

Concienciar ao alumnado sobre a importancia da Seguridade e da Saúde é o obxectivo desta actividade que se desenvolveu ao longo de 32 sesións durante os meses de outubro e novembro de 2022.

Albistea Galicia

Un total de 736 estudantes de 13 centros educativos (colexios e institutos) de toda Galicia participaron na edición 2022 da Campaña 'Seguridade e Saúde + Cerca da Escola', organizada pola Fundación Laboral de la Construcción en Galicia. O obxectivo desta campaña é concienciar e sensibilizar ao alumnado sobre a importancia da Seguridade e a Saúde establecendo similitudes entre os riscos que poidamos atopar no sector da construción e os riscos domésticos aos que poden estar expostos.

Durante os meses de outubro e novembro de 2022 desenvolvéronse 32 sesións nos seguintes centros educativos de toda Galicia: o IES Pintor Colmeiro de Silleda (Pontevedra), o IES Terra de Turonio de Gondomar (Pontevedra), o IES de Ames (A Coruña), o CPI Antonio Orza Couto de Boqueixón (A Coruña), o IES Nº 1 de A Estrada (Pontevedra), o IES A Paralaia de Moaña (Pontevedra), o Colexio Hijas de Cristo Rey de Oleiros (A Coruña), o IES Universidade Laboral de Ourense, o IES Xunqueira, Nº 1 de Pontevedra, o IES Fernando Wirtz de A Coruña, o IES San Paio Tui (Pontevedra), o IES de Vilalonga de Sanxenxo (Pontevedra) e o IES Politécnico de Vigo (Pontevedra).

Exemplos prácticos sobre os principais riscos e a súa prevención

Durante a actividade, o alumnado puido familiarizarse coas obras de construción, coñecendo os riscos máis habituais da industria e das técnicas de prevención, tales como medidas organizativas, medios de protección colectiva e Equipos de Protección Individual (EPIs) a través de exemplos prácticos que requeriron a súa participación activa e dun kit de sensibilización.

A Campaña 'Seguridade e Saúde + Cerca da Escola' forma parte das actividades realizadas polo Organismo Paritario para la Prevención en la Construcción (OPPC), creado para prestar apoio en materia preventiva ás pequenas e medianas empresas do sector e enmarcado no Convenio Xeral do Sector da Construción, ao igual que a Fundación Laboral de la Construcción, con quen comparte os ámbitos territoriais, funcionais e de actuación.

Harpidetu dohainik gure astekarian .

Boletin hau berrio ez jasotzeko, HEMEN sakatu