Nova Oferta de Emprego na Fundación Laboral de la Construcción de Vigo

Oferta de emprego incluída na Convocatoria de Subvencións para o fomento do Emprego de entidades sen ánimo de lucro do Concello de Vigo 2021.

Fundación Laboral de la Construcción de Vigo inicia o procedemento para a selección e contratación dun Técnico de Formación/Orientación Laboral.

A Concellería de Emprego, Economía, Industria, Voluntariado e Relación con Sindicatos do Concello de Vigo, realiza esta convocatoria de fomento do emprego. O Concello de Vigo colabora no financiamento dos gastos de contratación e fomento do emprego e, en xeral, da inserción laboral, o fomento do emprego, do asociacionismo e da participación cidadá.

Información da Oferta:

Funcións e Perfil:

Posto de Traballo: 1 Técnico de Formación/Orientación Laboral.
Convenio Colectivo Aplicable: Convenio Provincial da Construción da provincia de Pontevedra.
Xornada Laboral: Tempo Completo
Centro de Traballo: Fundación Laboral de la Construcción, Vigo
Tempo de contratación: 3 meses e 11 días (dende o 19/04/2021 ao 31/07/2021).

Requisitos xerais:

• Estar empadroado no Concello de Vigo con data anterior a 01/01/2020
  • Constar como demandante de emprego no Servizo Público de Emprego de Galicia.
  • Posuir o perfil para o posto solicitado.

Outros requisitos:

• Formación: Estudos Universitarios.
  • Formación complementaria: orientación laboral, prospección laboral, formación para o emprego, prevención de riscos laborais.
  • Valorarase experiencia profesional en prospección/orientación laboral, formación para o emprego ou construción.

Presentación de candidaturas:
Procedemento: Remitir a candidatura (coa documentación referida) por correo electrónico ao enderezo ccoloret@fundacionlaboral.org
Documentación precisa para participar no proceso:
DNI, Currículum Vítae actualizado, Tarxeta de demanda de emprego actualizada, Certificado de Empadroamento.
Prazo de Presentación de Candidaturas: entre o 9 e o 15 de abril de 2021.
Data de Selección de Candidatos: 16 de abril de 2021.
Data de Incorporación: 19 de abril de 2021.

Máis Información:
Fundación Laboral de la Construcción de Vigo
Camiño da Raposeira, 24. 36214 Vigo (Pontevedra)
Tel.: 986 980 425 / 986 980 417

* INFORMACIÓN AOS CANDIDATOS/AS: O proceso selectivo, o periodo de contratación e a xornada laboral están sometidas ao ditame de Resolución da concesión de axudas convocadas a través da Orde de Convocatoria de Subvencións para o fomento do emprego, en entidades sen ánimo de lucro para o ano 2021. Polo que o inicio da prestación de servizos a cargo do contrato de traballo estará exposto ós cambios que a vista da Resolución puideran xurdir.

Suscríbete gratis a nuestros boletines de noticias.

CLÁUSULA DE PROTECCIÓN DE DATOS:

• Responsable del tratamiento: FUNDACIÓN LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓN.
  • Finalidad del tratamiento: mantener al usuario informado sobre la actualidad de la FUNDACIÓN LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓN y del sector de la construcción.
  • Legitimación: consentimiento del interesado.
  • Destinatarios: Sus datos no van a ser cedidos a terceros, salvo que exista una obligación legal. Sólo podrán ser tratados por colaboradores de la FUNDACIÓN LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓN para la gestión de sus sitios web.
  • Derechos de los usuarios: ejercicio gratuito de derechos de acceso, rectificación, supresión, oposición, limitación del tratamiento y portabilidad de los datos tal y como se describe en la información adicional. Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en el siguiente enlace.