Ampliado o prazo de inscrición no curso de 'Coordinador/a en materia de seguridade e saúde nas obras de construción' ata o 30 de xuño

A formación, subvencionada pola Xunta de Galicia, impartirase do 01 de xullo ao 29 de outubro no Centro de Formación da Fundación Laboral da Construción de Santiago de Compostela.

Está dirixida a demandantes de emprego, ocupados de réximen xeral e autónomos que dispoñan dalgunha das seguintes titulacións: arquitecto, arquitecto técnico, enxeñeiro ou enxeñeiro técnico.

Noticia Galicia

O Centro de Formación de Santiago de Compostela da Fundación Laboral da Construción de Galicia amplía o prazo de inscrición no curso de Coordinador/a en materia de seguridade e saúde nas obras de construción ata o 30 de xuño.

O curso, subvencionado pola Xunta de Galicia, impartirase entre o 01 de xullo e o 29 de outubro de 2021 e ten unha duración de 200 horas. Esta acción formativa está dirixida a aquelas persoas que desexen adquirir os coñecementos en materia de prevención de riscos laborais necesarios para exercer o posto de Coordinador en materia de seguridade e saúde.

Poden inscribirse demandantes de emprego, ocupados de réximen xeral e autónomos que non teñen por que estar no convenio de construción e que dispoñan de titulación académica habilitante para o desempeño das funcións de Coordinador que serán as de arquitecto, arquitecto técnico, enxeñeiro ou enxeñeiro técnico.

Esta formación outorga os coñecementos sobre prevención de riscos laborais que é recomendable dispor para exercer as funcións que se lle asignan ao Coordinador en materia de seguridade e saúde tanto durante a elaboración do proxecto de obra, como durante a execución da mesma no Real Decreto 1627/1997, conforme ao programa de formación proposto na Guía técnica para a avaliación e prevención dos riscos relativos ás obras de construción elaborada polo Instituto Nacional de Seguridade e Hixiene no Traballo

Ademáis, o curso permite aos alumnos que o superen inscribirse no Rexistro de Coordinadores da Xunta de Galicia, regulado no Decreto 153/2008, do 24 de abril, polo que se crea o Rexistro de coordinadores e coordinadoras en materia de seguridade e saúde nas obras de construción (DOG núm. 145 do 29 de xullo de 2008).

Documentación necesaria para a inscrición no curso

Para inscribirse neste curso, é obrigatorio entregar no Centro de Formación de Santiago de Compostela da Fundación Laboral da Construción (Rúa Pontepedriña de Arriba, 13 (zona Romaño) ou enviar por email a Rosa Calvo (rcalvo@fundacionlaboral.org) a seguinte documentación:

Ficha de inscrición debidamente cumprimentada.
Fotocopia do D.N.I do alumno.
Fotocopia compulsada da titulación académica habilitante para o desempeño das funcións de Coordinador que serán as de arquitecto, arquitecto técnico, enxeñeiro ou enxeñeiro técnico.

Datas e horarios do curso

O curso celebrarase do 01 de xullo ao 29 de outubro de 2021 os xoves e venres en horario de 15:00 a 21:00 horas e os sábados, de 08:00 a 14:00 horas (agás o 29 de outubro que se impartirá de 15:00 a 17:00 horas).

Requisitos mínimos para obter o diploma

Para obter o diploma hai que asistir ó 80% das horas do curso e deberase conseguir, unha puntuación media global igual ou superior a 5 (sobre un máximo de 10) e realizar o 100% das actividades propostas. Para o cálculo tanto da cualificación como das actividades realizadas terase en conta a valoración ponderada dos seguintes recursos:

• Test do curso: realizarase un por módulo (11 módulos en total). As preguntas para realizar son de tipo test podendo ser dunha única opción ou de resposta múltiple. Deberase aprobar todos os módulos.
  • Avaliación final: os participantes que non superen algunha das avaliacións modulares deben realizar unha Avaliación Final e superala cunha puntuación media igual ou superior a 5 (sobre un máximo de 10).
  • Tarefas individuais e en grupo: as tarefas da primeira parte hai que realizalas individualmente e as do resto de partes efectuaranse en grupos reducidos.

Podes descargar aquí a Ficha de inscrición para o curso.
Para máis información, contacta con Rosa Calvo por email: rcalvo@fundacionlaboral.org ou por teléfono: 981983536