Avances do Programa Integrado de Emprego

Construíndo Emprego: proporciona formación e asesoramento na busca de emprego

Dende que en novembro do 2018 dera comezo o Programa Integrado de Emprego nos centros de Galicia, acadáronse una estupendos resultados. Destacando o alto índice de persoas que xa están traballando no centro de Vigo.

O programa conta cá posibilidade de incorporar participantes ata o 14 de agosto, ocupando as baixas que se produzan en cada centro. Os usuarios do servizo (todos eles menores de 30 anos) reciben formación e asesoramento laboral, así como intermediación laboral que pon en contacto aos usuarios cás empresas da contorna necesitadas de persoal.

Usuarios que acadaron un emprego
Dende o comezo do plan (en novembro do 2018) ata o mes de abril do 2019 acadouse que 34 participantes atoparan un traballo. Por centros, as cifras son as seguintes: 14 participantes no centro de Vigo, 9 no centro de Arteixo, 7 en Santiago de Compostela e 4 en Ourense.

Formación
Os participantes contan con dous itinerarios deseñados para dar resposta ás principais necesidades das empresas da contorna:

Itinerario de Construción:
Comeza có módulo “Obras de Fábrica para Revestir” do certificado de profesionalidade “Operacións Auxiliares de Albanelería e Cubertas”  e continua con formación complementaria como "Illamentos técnicos de interior ou exterior" e "Rehabilitación enerxética de cubertas".

Itinerario de Automatismos:
Que inclue o módulo de "Instalacións eléctricas automatizadas e instalacións de automatismos", do certificado de profesionalidade "Montaxe e Mantemento de Instalacións Eléctricas de Baixa Tensión".

Formación Transversal:
Ademais de estes itinerarios, os usuarios contan cá formación máis requirida polas empresas, como a de manexo de carretilla elevadora ou de plataforma elevadora móbil de persoal. Na área de seguridade e saúde laboral, os participantes recibirán o nivel básico de prevención en construción ou a formación de oficio de segundo ciclo.

Accede dende aquí á información completa do programa

________________________________

A presente convocatoria correspóndese ca ORDE do 31  de maio de 2018 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de subvencións para a posta en práctica de programas integrados de emprego de Galicia, e se convocan para o ano 2018. (Enlace á Convocatoria)

Suscríbete gratis a nuestros boletines de noticias.

CLÁUSULA DE PROTECCIÓN DE DATOS:

• Responsable del tratamiento: FUNDACIÓN LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓN.
  • Finalidad del tratamiento: mantener al usuario informado sobre la actualidad de la FUNDACIÓN LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓN y del sector de la construcción.
  • Legitimación: consentimiento del interesado.
  • Destinatarios: Sus datos no van a ser cedidos a terceros, salvo que exista una obligación legal. Sólo podrán ser tratados por colaboradores de la FUNDACIÓN LABORAL DE LA CONSTRUCCIÓN para la gestión de sus sitios web.
  • Derechos de los usuarios: ejercicio gratuito de derechos de acceso, rectificación, supresión, oposición, limitación del tratamiento y portabilidad de los datos tal y como se describe en la información adicional. Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en el siguiente enlace.