Promociones

Nova Oferta de Emprego na Fundación Laboral de la Construcción de Vigo

Oferta de emprego incluída na Convocatoria de Subvencións para o fomento de Emprego en entidades sen ánimo de lucro do Concello de Vigo.

Promoción
Galicia
25/03/2015

A Fundación Laboral de la Construcción de Vigo inicia o procedemento para a selección e contratación de dous Técnicos de Formación.

A Concellería de Emprego, Participación Cidadá e Voluntariado do Concello de Vigo, financia esta convocatoria que incentiva a inserción laboral, o fomento do emprego, o asociacionismo e a participación cidadá.

Información da Oferta:

Funcións e Perfil:
Posto de Traballo: Técnico de Formaciónn
Número de Postos Ofertados: 2
Nivel de Cualificación: Grupo de Cotización 2
Convenio Colectivo Aplicable: Convenio Provincial da Construcción da provincia de Pontevedra
Xornada Laboral: Tempo Completo
Data Prevista de Incorporación:
     1º Posto: 13/04/2015   2º Posto: 13/05/2015
Data Prevista de Finalización:
     1º Posto: 30/09/2015   2º Posto: 30/09/2015
Centro de Traballo: Fundación Laboral de la Construcción, Vigo

Requisitos:
Requisitos para a presentación da candidatura: Estar empadroado no Concello de Vigo con data anterior a 01/01/2014 e constar como demandante de emprego no Servizo Público de Emprego.
Nivel Mínimo de Estudios: Diplomatura
Competencias Desexables: Habilidades Sociais e Competencia Dixital
Valorable a experiencia nos seguintes eidos:
    Traballos relacionados coa formación para o emprego
    Prevención de Riscos Laborais
    Sector da Construcción
    Expedición da Tarxeta Profesional da Construcción.

Presentación de candidaturas:
Prazo de Presentación: 25 de marzo ao 01 de abril
Contacto: (ccoloret@fundacionlaboral.org)
Documentación Precisa para participar no Proceso:
Currículum Vítae actualizado, Tarxeta de demanda de emprego actualizada, Certificado de Empadroamento e Acreditacións de Interese para o proceso selectivo.

Datas do proceso Selectivo:
    25 de marzo ao 01 de abril:  Presentación de currículums.
    01 ao 07 de abril: Valoración de Candidaturas.
    08 de abril: Xunta da comisión de seguimento.
    09 de abril: Peche do proceso selectivo e comunicación ás persoas seleccionadas.
    13 de abril: Incorporación ao posto de traballo da primeira persoa seleccionada.
    13 de maio: Incorporación ao posto de traballo da p persoa seleccionada

Máis Información:
Fundación Laboral de la Construcción de Vigo
Camiño da Raposeira, 24. 36214 Vigo (Pontevedra)
Tel.: 986 413 760 / Fax: 986 416 383

* INFORMACIÓN AOS CANDIDATOS/AS: O proceso selectivo e a contratación estarán sometidas ao ditame de Resolución da concesión de axudas convocadas a través da Orde de Convocatoria de Subvencións para o fomento do emprego, en réxime de concorrencia competitiva, ás entidades sen ánimo de lucro que operan no movemento veciñal, social, sindical, as comunidades de montes e as entidades empresariais, para o ano 2015. Polo que o inicio de prestación de servizos a cargo do contrato de traballo estará exposto ós cambios que a vista da Resolución puideran xurdir.