Formación Gratuíta en PRL: Aparellos Elevadores e Montaxe de Estruturas Tubulares

3 edicións gratuítas para desempregados

Nova Galicia

A Xunta de Galicia financia as 3 edicións que teremos nos centros de Vigo, Lugo e Arteixo do Curso Teórico Práctico en PRL para Operadores de Aparellos Elevadores e Montaxe de Estruturas Tubulares. Trátase dunha formación de 30 horas que permitirá aos destinatarios contar cá formación precisa para traballar con este tipo de estruturas e maquinaria.

As edicións levaranse a cabo nas seguintes datas:
Arteixo: do luns 22 ao venres 26 de outubro, en horario de 15:00 a 21:00 horas
Lugo: do martes 23 ao martes 30 de outubro, en horario de 16:00 a 21:00 horas
Vigo: do martes 23 ao luns 29 de outubro, en horario de 16:00 a 22:00 horas

A formación consta dos seguintes módulos
1. Tronco Común
1.1. Técnicas preventivas
1.2. Medios auxiliares, equipos e ferramentas empregados a cotío nas obras de construción
1.3. Verificación, identificación e vixilancia do lugar de traballo e a súa contorna
1.4. Interferencia entre actividades
1.5. Dereitos e obrigas
1.6. Primeiros auxilios e medidas de emerxencia