Concedida a subvención para o Fomento do Emprego do Concello de Vigo

O día 15 de xuño levarase a cabo a incorporación ao posto de traballo

O Concello de Vigo concedeu á Fundación Laboral, no seu centro de Vigo, una subvención pola que dúas traballadoras porán en práctica os seus coñecementos e valía nos próximos meses.

Posto Ocupado:
Posto de Traballo: Auxiliar de Formación
Nivel de Cualificación: Grupo de Cotización 5
Convenio Colectivo Aplicable: Convenio Provincial da Construción da provincia de Pontevedra
Xornada Laboral: Tempo Completo
Data de Incorporación: a partires do 15/06/2016
Centro de Traballo: Fundación Laboral de la Construcción, Vigo
Xornada Laboral: Tempo Completo

O proceso selectivo e a contratación estarán sometidas ao ditame de Resolución da concesión de axudas convocadas a través da Orde de Convocatoria de Subvencións para o fomento do emprego, en réxime de concorrencia competitiva, ás entidades sen ánimo de lucro que operan no movemento veciñal, social, sindical, as comunidades de montes e as entidades empresariais, para o ano 2017. Polo que o inicio da prestación de servizos a cargo do contrato de traballo estará exposto ós cambios que a vista da Resolución poideran surdir.